مشهد یکی از شهرهای شمال شرقی کشور است. سفر به مشهد رنگ معنوی و تاریخی دارد. در سفر به این شهر به مسجد گوهرشاد بروید؛ کاشی‌های آبی‌رنگ و منبت‌کاری این مسجد شما را شگفت‌زده می‌کند. قدم اول برای شروع سفر اجاره سوئیت مشهد است. با ما همراه باشید تا درباره صفر تا صد اجاره سوئیت مشهد صحبت کنیم.


سوئیت مشهد

سوئیت (suite) به اقامتگاهی گفته می‌شود که از دو یا چند اتاق تشکیل شده باشد. معمولا سوئیت‌ها آشپزخانه ندارند؛ اما قسمتی از اتاق پذیرایی را با نصب کابینت و وسایل آشپزخانه به یک آشپزخانه کوچک تبدیل می‌‌کند.

طراحی سوئیت به شکلی است که شما ابتدا وارد اتاق نشیمن می‌شوید. اتاق‌ها و سرویس بهداشتی در پشت اتاق نشیمن قرار دارد. البته در برخی سوئیت‌ها قسمت نشیمن و اتاق‌ها جدا است؛ برای استفاده از اتاق باید چند پله را بالا بروید.

انتخاب درست اقامتگاه

در سفر کدام اقامتگاه را رزرو کنیم؟ حتما از اهمیت اقامتگاه در سفر می‌دانید. بعد از یک روزگشت و گذار در مشهد اقامتگاهی را باید انتخاب کنید که احساس راحتی داشته باشد. اگر اقامتگاه سفر را به‌اشتباه انتخاب کنیم؛ در سفر با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شویم.

انواع سوئیت‌ها

برای تجربه سفر بی‌نقص قبل از انتخاب سوئیت مدنظر باید با انواع سوئیت‌ها آشنا شویم. سوئیت با ظرفیت و اندازه متفاوتی دارند. در ادامه به انواع سوئیت‌ها اشاره می‌کنیم.

_ سوئیت یک نفره
سوئیت یک‌نفره ظریفت برای یک نفر را دارد. معمولا این سوئیت‌ها یک‌تخت یک‌نفره دارند. حمام اختصاصی، آشپزخانه از امکانات سوئیت یک‌نفره است.

_ سوئیت دونفره
این سوئیت‌ها ظرفیت دونفره دارند؛ برای سفرهای خانوادگی و دوستانه مناسب هستند. سوئیت‌های دونفره شامل یک اتاق‌خواب، نشیمن و حمام تخصصی است.

 


_ سوئیت دوبلکس
سوئیت دوبلکس شامل دو واحد طبقه مستقل است که به یکدیگر متصل هستند. معمولا در سوئیت دوبلکس اتاق نشیمن و آشپزخانه در طبقه اول قرار دارد؛ طبقه دوم شامل اتاق‌ها و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است.

_ سوئیت پرزیدنتال
پرزیدنتال به معنای راحتی و لوکس است. سوئیت‌های پرزیدنتال معمولا اندازه‌بزرگ‌تری از اتاق‌های استاندارد دارند. این سوئیت‌ها شامل اتاق‌خواب، سالن ناهارخوری، اتاق نشیمن هستند. همچنین این اتاق‌ها برای راحتی بیشتر مسافران امکاناتی از جمله: اتاق کار، تراس با دور نمای از شهر مشهد به مسافران ارائه می‌دهند.

_ سوئیت رویال
سویت رویال فضای لوکس دارد. در اتاق‌های این سویت‌ها تعداد زیادی تخت باکیفیت بالا قرار گرفته است.

_ سوئیت آپارتمان
سوئیت آپارتمان‌ها شامل دو اتاق‌خواب، آشپزخانه و حمام است. این نوع اقامتگاه‌ها برای رفاه مسافران خدمات خانه‌داری را به مسافران ارائه می‌دهند. اگر برای سفر کاری یا کوتاه‌مدت به مشهد سفر می‌کنید؛ اقامت در سوئیت آپارتمان را برای سفر انتخاب کنید.
 

معایب اجاره سوئیت

اگر دوست دارید در طول سفر کارهایتان را ازجمله: پخت‌وپز را خودتان انجام ندهید. باید به شما بگویم که اجاره سوئیت مشهد برای شما مناسب نیست.

بهترین سوئیت مشهد

در مشهد به دلیل تقاضای بالای مسافران؛ تعداد زیادی سوئیت مشهد ساخته شده است. هدف سفر شما به مشهد زیارت در حرم امام رضا است؟ بله! در ادامه چهارتا از بهترین سوئیت مشهد را در محله‌های اطراف حرم به شما معرفی می‌کنیم.

1_ سوئیت یک خوابه موسوی
هتل‌آپارتمان موسوی در 12 واحد و سه طبقه در خیابان امام رضا قرار دارد. این اقامتگاه با داشتن سیستم دوربین مدار بسته، نگهبان شبانه روزی، پارکینگ خیال مسافران را برای امنیت را راحت می‌‌کند. امکان برگزاری مهمانی و ورود حیوان خانگی به هتل آپارتمان موسوی ممنوع است.

2_ سوئیت المیرا
این مجتمع اقامتگاهی در محدوده منطقه بلوار طبرسی قرار دارد. این اقامتگاه 30 جای پارک را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پارکینگ سوئیت المیرا خارج از مجتمع قرار دارد که مجهز به دورین مدار بسته و نگهبان است. سوئیت المیرا امکاناتی از جمله: آسانسورو لابی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

3_ سوئیت فلت جعفری
هتل‌آپارتمان جعفری فقط پنج دقیقه با حرم امام رضا فاصله دارد. شما می‌توانید با 20 دقیقه پیاده روی به بازار امام رضا و 17 شهریور بروید. حتما در طول سفر مشهد به بازار امام رضا بروید؛ این بازار ترکیب حس نوستالیژک، سوغاتی‌های خوشمزه است.

در زمان ورود به بازار امام رضا معماری این بازار شما را شگفت زده می‌کند. همچین امکان پذیرش گروه‌های مجردی فقط آقایان یا خانم‌ها در سوئیت فلت جعفری وجود دارد.

 

رزرو سوئیت مشهد

سوئیت مشهد مدنظر خودتان را انتخاب کردید؟
بله! شما می‌توانید سوئیت مشهد را از پلتفرم علی‌بابا در چند کلیک اجاره کنید. برای اجاره سوئیت مشهد از صفحه اصلی پلتفرم علی‌بابا وارد قسمت اقامتگاه شوید؛ با جست‌وجو در لیست پیشنهادی علی‌بابا سوئیت مشهد مدنظر خودتان را رزرو کنید.

یکی از مزایایی اجاره سوئیت مشهد تقویم قیمت است. با تقویم قیمت علی‌بابا آشنایی دارید؟ تقویم قیمت علی‌بابا برای مسافران این امکان را فراهم می‌کند که قیمت اجاره سوئیت مشهد را در روز‌های مختلف ماه مقایسه کنند. شما می‌توانید برای دیدن تقویم قیمتی علی‌بابا وارد صفحه سوئیت مشهد شوید.
 

قیمت سوئیت مشهد

هزینه سوئیت مشهد رابطه مستقیمی با تعداد روزهای سفر دارد. با افزایش تعداد روزهای سفر قیمت اجاره سوئیت مشهد افزایش پیدا می‌کند. در ادامه قیمت اجاره سوئیت مشهد را محاسبه می‌کنیم:

اسم اقامتگاه
 
ظرفیت امتیاز  کاربران قیمت اجاره
سوئیت یک‌خوابه موسوی
شش نفر (دو تختخواب دونفره+ دو رختخواب سنتی)
 
3.7/5 3.7/5000,40 تومان
سوئیت المیرا
چهار نفر (چهارت تخت یک‌نفره)
 
4.1/5 4.1/5000,40 تومان
سوئیت فلت جعفری سه نفر (دو تخت یک‌نفره+ یک رختخواب سنتی) 4/5 4/5000,500 تومان
 


 

پیشنهاد لحظه آخری

آماده سفر به مشهد هستید؟ بله! پیشنهاد لحظه آخری علی‌بابا را از دست ندهید. شما می‌توانید سوئیت مشهد را بارزرو آنی بدون نیاز به تایید میزبان از پلتفرم علی‌بابا رزرو کنید.